[Exx] Pomoc w rozwiązaniu małego sporu

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
k64
Zaawansowany forumowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
Kontakt:

Post autor: k64 »

oczywiscie musiales sie bronic tym co napisalem, wchodzisz temat szerszy typowo jak jezdzic wyczynowym samochodem , jak wchodzi w zakret i jak z niego wychodzic.

PISALEM Na poczatku PO CO TO ROBIA w skrocie bo nie bede sie rozpisywac ,

Ty tez na poczatku tylko i wylacznie napisales ze nie mam RACJI tylko dlaczego?

Chcesz mnie objechac swoim m40 na zakrecie bo sie spieszysz i chcesz mnie odstawic ale przeciez piszemy o normalnej jezdzie, hmm gdybym mial z toba na jakis KS wjechac to oczywiscie rowniez redukowal bym przed zakretami i calkiem inaczej bym jezdzil niz normalnie do pracy.

NAPISALES ZE NIE MAM RACJI - w czym nie mam racji?

Udowodnilem ci FILMEM ze mam racje:
pokazalem ci ze wyczynowo redykuja z wyprzedzeniem przed zakretem , a nie za zakretem - Tak jak bys chcial mi uzmyslowic (i innym rowniez) ze tego nie robia i tylko po to jest filmik.

O technice jazdy wyczynowej nie bede sie wypowiadac bo sa pewne priorytety ktorymi sie kieruja wszyscy "wyczynowi" + dodatkowo swoj sposob na pokonywanie zakretu.

I skoro sam piszesz i zazucasz komus nie wiedze ( w tym mi) to wyjasnij w czym moja nie wiedza jest zla BO CHODZILO mi tylko i wylacznie O REDUKCJE WYCZYNOWYCH SAMOCHODOW podczas wyscigu. :bmw:

swoja droga mozemy kiedys sie zmierzyc w technice jazdy - moze zorganizujecie cos takiego na zlocie to chetnie z toba powalcze :bmw: sorki za OT.

i dalej podczymuje swoje slowa ze jak zauwaze jak ktos dojezdza do swiatel i redukuje z 5 ,4,3,2 i nawet przy tym uzywa hamulca to uznam to za debilizm nawet jak robi to dla spalania (tylko teoretycznie jest mniejsze - i sugerowanie sie ekonomizerem jest glupie - pokazuje 0l/h bo panuje podcisnienie w kolektorze ssacym ?) a w naglych hamowanie biegami czy jest dobrym nawykiem? dobrze jest to opanowac - dla ostrej jazdy, ale napewno w kryzysowej sytuacji nie bedziesz sie bawic w mieszanie biegami. :570:
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
Obrazek
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

dobra mistrzu lepszy jestes a ja sie nie znam
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

kolebka pisze:dobra mistrzu lepszy jestes a ja sie nie znam
No i po kłopocie :P
k64
Zaawansowany forumowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
Kontakt:

Post autor: k64 »

Tomek pisze:
kolebka pisze:dobra mistrzu lepszy jestes a ja sie nie znam
No i po kłopocie :P
to samo chcialem napisac :bmw:
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
Obrazek
niski7

Post autor: niski7 »

a co ze zuzywaniem sprzegla i synchronizatorow jak ktos robie przegazowke do redukcji? wtedy synchronizator nie musi wykonc pacy prawie wcale ...
k64
Zaawansowany forumowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
Kontakt:

Post autor: k64 »

niski7 pisze:a co ze zuzywaniem sprzegla i synchronizatorow jak ktos robie przegazowke do redukcji? wtedy synchronizator nie musi wykonc pacy prawie wcale ...
ano przekazowka mala przed redukcja wskazana, bo napiecia sa duze na calym silniku i podzespolach, chocby na pasku , nawet lanuch jak jest to u nas dostaje niezle ...
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
Obrazek
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

To się tyczy normalnej jazdy czytać punkt 4.
Przykazania ekokierowcy
1. Szybka agresywna jazda zmusza do częstszego gwałtownego hamowania i przyspieszania. Zwiększa się znacznie zużycie paliwa. Unikaj szarpanej jazdy.
2. Unikaj i nie prowokuj nerwowych i agresywnych sytuacji na drodze.
3. Staraj się utrzymywać obroty silnika na poziomie 1 500-2 500 obr./min.
4. W ruchu miejskim nie wrzucaj biegów na luz, dojeżdżając do skrzyżowań. Hamuj silnikiem. Oszczędzisz nie tylko paliwo, ale i układ hamulcowy.
5. Wyłączaj silnik, jeżeli przewidujesz postój dłuższy niż 30-60 sekund.
6. Co najmniej raz w miesiącu sprawdzaj ciśnienie powietrza w oponach. Zbyt niskie ciśnienie zwiększa zużycie opon, paliwa i pogarsza właściwości jezdne samochodu.
7. Planuj podróż tak, aby ominąć korki, roboty drogowe, itp.
8. Pozbądź się zbędnego obciążenia.
9. Bagażnik dachowy, box na narty lub uchwyt na rowery zwiększają opór ćrodynamiczny samochodu, a tym samym zużycie paliwa. Demontuj je, kiedy nie są używane. Otwieranie szyb w czasie jazdy także zakłóca ćrodynamikę auta, korzystaj więc z dmuchawy nawiewu.
Obrazek
TomekKatowice

Post autor: TomekKatowice »

A ile spala twojemu ojcu LPG-jaki mam motor?
Artur330d

Post autor: Artur330d »

w 520i 2.0 24V spala w granicach 12-13 litrów na 100km.
TomekKatowice

Post autor: TomekKatowice »

Mnie spala 11l LPG ale nie mam 24V
ODPOWIEDZ