[Exx] Pomoc w rozwiązaniu małego sporu
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
oczywiscie musiales sie bronic tym co napisalem, wchodzisz temat szerszy typowo jak jezdzic wyczynowym samochodem , jak wchodzi w zakret i jak z niego wychodzic.
PISALEM Na poczatku PO CO TO ROBIA w skrocie bo nie bede sie rozpisywac ,
Ty tez na poczatku tylko i wylacznie napisales ze nie mam RACJI tylko dlaczego?
Chcesz mnie objechac swoim m40 na zakrecie bo sie spieszysz i chcesz mnie odstawic ale przeciez piszemy o normalnej jezdzie, hmm gdybym mial z toba na jakis KS wjechac to oczywiscie rowniez redukowal bym przed zakretami i calkiem inaczej bym jezdzil niz normalnie do pracy.
NAPISALES ZE NIE MAM RACJI - w czym nie mam racji?
Udowodnilem ci FILMEM ze mam racje:
pokazalem ci ze wyczynowo redykuja z wyprzedzeniem przed zakretem , a nie za zakretem - Tak jak bys chcial mi uzmyslowic (i innym rowniez) ze tego nie robia i tylko po to jest filmik.
O technice jazdy wyczynowej nie bede sie wypowiadac bo sa pewne priorytety ktorymi sie kieruja wszyscy "wyczynowi" + dodatkowo swoj sposob na pokonywanie zakretu.
I skoro sam piszesz i zazucasz komus nie wiedze ( w tym mi) to wyjasnij w czym moja nie wiedza jest zla BO CHODZILO mi tylko i wylacznie O REDUKCJE WYCZYNOWYCH SAMOCHODOW podczas wyscigu.
swoja droga mozemy kiedys sie zmierzyc w technice jazdy - moze zorganizujecie cos takiego na zlocie to chetnie z toba powalcze sorki za OT.
i dalej podczymuje swoje slowa ze jak zauwaze jak ktos dojezdza do swiatel i redukuje z 5 ,4,3,2 i nawet przy tym uzywa hamulca to uznam to za debilizm nawet jak robi to dla spalania (tylko teoretycznie jest mniejsze - i sugerowanie sie ekonomizerem jest glupie - pokazuje 0l/h bo panuje podcisnienie w kolektorze ssacym ?) a w naglych hamowanie biegami czy jest dobrym nawykiem? dobrze jest to opanowac - dla ostrej jazdy, ale napewno w kryzysowej sytuacji nie bedziesz sie bawic w mieszanie biegami.
PISALEM Na poczatku PO CO TO ROBIA w skrocie bo nie bede sie rozpisywac ,
Ty tez na poczatku tylko i wylacznie napisales ze nie mam RACJI tylko dlaczego?
Chcesz mnie objechac swoim m40 na zakrecie bo sie spieszysz i chcesz mnie odstawic ale przeciez piszemy o normalnej jezdzie, hmm gdybym mial z toba na jakis KS wjechac to oczywiscie rowniez redukowal bym przed zakretami i calkiem inaczej bym jezdzil niz normalnie do pracy.
NAPISALES ZE NIE MAM RACJI - w czym nie mam racji?
Udowodnilem ci FILMEM ze mam racje:
pokazalem ci ze wyczynowo redykuja z wyprzedzeniem przed zakretem , a nie za zakretem - Tak jak bys chcial mi uzmyslowic (i innym rowniez) ze tego nie robia i tylko po to jest filmik.
O technice jazdy wyczynowej nie bede sie wypowiadac bo sa pewne priorytety ktorymi sie kieruja wszyscy "wyczynowi" + dodatkowo swoj sposob na pokonywanie zakretu.
I skoro sam piszesz i zazucasz komus nie wiedze ( w tym mi) to wyjasnij w czym moja nie wiedza jest zla BO CHODZILO mi tylko i wylacznie O REDUKCJE WYCZYNOWYCH SAMOCHODOW podczas wyscigu.
swoja droga mozemy kiedys sie zmierzyc w technice jazdy - moze zorganizujecie cos takiego na zlocie to chetnie z toba powalcze sorki za OT.
i dalej podczymuje swoje slowa ze jak zauwaze jak ktos dojezdza do swiatel i redukuje z 5 ,4,3,2 i nawet przy tym uzywa hamulca to uznam to za debilizm nawet jak robi to dla spalania (tylko teoretycznie jest mniejsze - i sugerowanie sie ekonomizerem jest glupie - pokazuje 0l/h bo panuje podcisnienie w kolektorze ssacym ?) a w naglych hamowanie biegami czy jest dobrym nawykiem? dobrze jest to opanowac - dla ostrej jazdy, ale napewno w kryzysowej sytuacji nie bedziesz sie bawic w mieszanie biegami.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
to samo chcialem napisacTomek pisze:No i po kłopociekolebka pisze:dobra mistrzu lepszy jestes a ja sie nie znam
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
ano przekazowka mala przed redukcja wskazana, bo napiecia sa duze na calym silniku i podzespolach, chocby na pasku , nawet lanuch jak jest to u nas dostaje niezle ...niski7 pisze:a co ze zuzywaniem sprzegla i synchronizatorow jak ktos robie przegazowke do redukcji? wtedy synchronizator nie musi wykonc pacy prawie wcale ...
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
To się tyczy normalnej jazdy czytać punkt 4.
Przykazania ekokierowcy
1. Szybka agresywna jazda zmusza do częstszego gwałtownego hamowania i przyspieszania. Zwiększa się znacznie zużycie paliwa. Unikaj szarpanej jazdy.
2. Unikaj i nie prowokuj nerwowych i agresywnych sytuacji na drodze.
3. Staraj się utrzymywać obroty silnika na poziomie 1 500-2 500 obr./min.
4. W ruchu miejskim nie wrzucaj biegów na luz, dojeżdżając do skrzyżowań. Hamuj silnikiem. Oszczędzisz nie tylko paliwo, ale i układ hamulcowy.
5. Wyłączaj silnik, jeżeli przewidujesz postój dłuższy niż 30-60 sekund.
6. Co najmniej raz w miesiącu sprawdzaj ciśnienie powietrza w oponach. Zbyt niskie ciśnienie zwiększa zużycie opon, paliwa i pogarsza właściwości jezdne samochodu.
7. Planuj podróż tak, aby ominąć korki, roboty drogowe, itp.
8. Pozbądź się zbędnego obciążenia.
9. Bagażnik dachowy, box na narty lub uchwyt na rowery zwiększają opór ćrodynamiczny samochodu, a tym samym zużycie paliwa. Demontuj je, kiedy nie są używane. Otwieranie szyb w czasie jazdy także zakłóca ćrodynamikę auta, korzystaj więc z dmuchawy nawiewu.
Przykazania ekokierowcy
1. Szybka agresywna jazda zmusza do częstszego gwałtownego hamowania i przyspieszania. Zwiększa się znacznie zużycie paliwa. Unikaj szarpanej jazdy.
2. Unikaj i nie prowokuj nerwowych i agresywnych sytuacji na drodze.
3. Staraj się utrzymywać obroty silnika na poziomie 1 500-2 500 obr./min.
4. W ruchu miejskim nie wrzucaj biegów na luz, dojeżdżając do skrzyżowań. Hamuj silnikiem. Oszczędzisz nie tylko paliwo, ale i układ hamulcowy.
5. Wyłączaj silnik, jeżeli przewidujesz postój dłuższy niż 30-60 sekund.
6. Co najmniej raz w miesiącu sprawdzaj ciśnienie powietrza w oponach. Zbyt niskie ciśnienie zwiększa zużycie opon, paliwa i pogarsza właściwości jezdne samochodu.
7. Planuj podróż tak, aby ominąć korki, roboty drogowe, itp.
8. Pozbądź się zbędnego obciążenia.
9. Bagażnik dachowy, box na narty lub uchwyt na rowery zwiększają opór ćrodynamiczny samochodu, a tym samym zużycie paliwa. Demontuj je, kiedy nie są używane. Otwieranie szyb w czasie jazdy także zakłóca ćrodynamikę auta, korzystaj więc z dmuchawy nawiewu.