[E34] Problem z temperaturą

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

U mnie wygląda to tak
Obrazek Obrazek
Misiek_SZO
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2009-10-20, 19:27
Lokalizacja: ¯ory

Post autor: Misiek_SZO »

u mnie takiego czegos nie ma

w tym miejscu mam filtry kabinowe po obu stronach na bank nie mam takiego patentu
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

To raczej nie masz webasta
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Misiek_SZO pisze:ta czytalem twoj post i dlatego nie zakladalem nowego tematu tylko sie podlaczylem tu.

jutro wymienie termostat i zobacze co sie dalej bedzie dzialo.

a powiedz mi jezeli termostat dziala poprawnie a webasto jest popsute to silnik dogrzeje sie do 90C czy jest to niemozliwe w zime?
pierw się dowiedz czy masz dwa termostaty czy tylko jeden, zebyś dobry kupił, a co do silnika to ciepło wydzielane podczas jego pracy powinno go rozgrzać do jego temp. pracy. Z uwagi na to, że silniki diesla mają bardzo dużą sprawność, wydzielają mało ciepła i dłuzej się grzeją w porównaniu z benzyną.
Misiek_SZO
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2009-10-20, 19:27
Lokalizacja: ¯ory

Post autor: Misiek_SZO »

wymienilem termostat i silnik sie dogrzewa do 90C ogrzewanie znowu grzeje

:bmw:
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Podłącze sie pod temat , czy przy wymianie termostatu w M52B25 jest potrzebna nowa uszczelka obudowy termostatu czy stara bedzie dobra??
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

ja wychodze z założenia, ze przy takich pracach zawsze się daje nową.. Stara ma już swoje lata, swoją prace wykonała, jest bardziej rozciągnięta, więc NOWA :p
Misiek_SZO
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2009-10-20, 19:27
Lokalizacja: ¯ory

Post autor: Misiek_SZO »

ja wymienilem cala obudowe z termostatem

nie wiem czy wogole idzie kupic sam termostat

a uszczelka na tej starej obudowie byla raczej dobra na pierwszy rzut oka
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Misiek_SZO pisze:ja wymienilem cala obudowe z termostatem

nie wiem czy wogole idzie kupic sam termostat

a uszczelka na tej starej obudowie byla raczej dobra na pierwszy rzut oka
Wnioskuje z tego ze zalozyles stara uszczelke, smarowales ja czyms przy zakladaniu np.silikonem??
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

grzeje się e30 2.8tu

Post autor: sosek20 »

To ja też się podepnę pod temat ja z kolei mam taki problem że grzeje mi się i to okropnie, wymieniłem wisco bo podobno jak nim ruszysz i się kręci to jest do wymiany było lepiej ale dalej się grzało jeszcze mam chłodnice z 2.0i starą jak świat teraz zmieniłem na używkę z e36 44cm w bdb stanie i to samo nawet gorzej przegoniłem go na trasie wskazówka pokazała 3/4 a jak się zatrzymałem to po 10 min +- na czerwone wskoczyła ;-) jedyna nadzieja to termostat. tak muszę zmienić na większą chłodnicę ale czy aż tak powinien mi się grzać
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

no jesli producent przewidzial taką a nie inną chłodnice to wypada taka mieć. Po zagrzaniu zbadaj węże (dolot i wylot z chlodnicy) i tak samo na termostacie i bedziesz wiedział czy jest obieg... Aaaa i weź sobie korek z chlodnicy sprawdź :P potem mozna kombinować dalej...
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

dalej się grzeje

Post autor: sosek20 »

Miałem zapowietrzony, odpowietrzyłem go lałem tam płynu tak długo aż bomble przestaną lecieć i zakręciłem ten mały korek płynu było tyle ile powinno być i zakręciłem duży no i bajka dogrzewa się długo tak jak powinien do połowy ale trochę miasta lekko w pi... i znów wyskakuje na 3/4 muszę na maksymalnym ogrzewaniu jeździć to wtedy spada ale nie tak szybko, a czy jak wisco się kreci swobodnie na wyłączonym silniku to jest dobrze czy powinno mieć opór.
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

kolego... zmieniles chlodnice?
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

?

Post autor: sosek20 »

Mam z e36 44 cm czyli jednak wypadało by te z 2.4td włożyć ona ma jakieś 54-56 cm ?

[ Dodano: 12 Sierpień 2010, 23:06 ]
jednak było wisco padniete ledwo dawało teraz jest nowe wentylator z e36 1.8td i wypas ale na wszelki wypadek poszła chłodnica z e30 2.4d i rewelka po dodaniu gazu temperatura delikatnie spada :mrgreen: jak znalaz do upalania ale proponuje nie kupować zamienników rozlatują się
ODPOWIEDZ